Môj účet
Prihlásiť sa
Menu

Jablkový koláčik | TIP na DESIENKU DO KRABIČKY

Zdravé Dezerty

Hľadáte tip na desiatu, ktorú máte rýchlo hotovú a môžete si ju vziať so sebou do práce či do školy? Potom sa nechajte inšpirovať naším jednoduchým receptom na jablkový koláčik. Recept neobsahuje žiadny pridaný cukor a pritom si skvele pochutnáte, chuť mu dodáva sladké jabĺčko a jemný arašidový krém. Ku koláčik sa skvele hodí grécky jogurt, tvaroh či proteínový koktail na doplnenie bielkovín. Vďaka bielkovinám navyše budete skvele zasýtení po celé dopoludnie či popoludní.

Ingrediencie:

Postup:

  1. Najprv si jabĺčko umyjeme a následne nakrájame na kocky.
  2. V miske si zmiešame ovsené vločky, kypriaci prášok a nakrájané jablko.
  3. Pridáme vajcia, bielok, arašidové maslo a dôkladne premiešame.
  4. Vložíme do mikrovlnky a pečieme cca 3-4 minúty (strážime!).
  5. Po upečení vyklopíme na tanier (či do krabičky), necháme vychladnúť a potom ozdobíme arašidovým maslom a jablkom.
  6. TIP: Odporúčame podávať s gréckym jogurtom, tvarohom či proteínovým šejkom.

Titánus EGG Sušený bielok

Ak nemáte využitie pre žĺtky alebo ste práve v redukčnej diéte a potrebujete viac bielkov, potom je tento produkt ideálny práve pre Vás. Zloženie je jednoduché, iba 100% sušené vaječné bielky. Vaječné bielky sú veľmi kvalitným zdrojom bielkovín s kvalitným aminokyselinovým spektrom. Sú vhodné pre osoby, ktoré majú alergiu alebo intoleranciu laktózy a neobsahujú cholesterol. Sú pomaly a ľahko stráviteľné, bez obsahu sacharidov, ideálne do redukčných diét. Majú široké využitie v kuchyni. Možno ich pripraviť ako miešané vajcia tak, požadované množstvo zmiešame s vodou do požadovanej konzistencie a opekáme na panvici ako miešané vajcia. Možno ich pripraviť aj ako omeletu alebo ich pridávať do raňajkovej kaše pre nadýchanejšiu konzistenciu. Pri využití pri pečení ich iba stačí zmiešať s malým množstvom vody do dosiahnutia konzistencie klasického bielka. Ľahko ich tiež vyšľaháte do tuhého snehu po zmiešaní s vodou.


Mohlo by Vás zaujímať:

​Arašidová DHAL s cizrnou | Obed do krabičky

Hľadáte výživný recept vhodný do tohto chladného obdobia? Vyskúšajte arašidový dhal s cícerom, ktorý skvele zahreje aj zasýti. Je bohatý na rastlinné bielkoviny, komplexné sacharidy aj zdravé tuky.

Čo jesť počas tehotenstva? Doplnky stravy + šport.

Zaujíma vás, ako sa stravovať počas tehotenstva? Pozrite si video podcast, v ktorom odborník na výživu Petr Havlíček a Tereza Fuková odpovedajú na najčastejšie otázky.

Sleduj nás i na sociálnych sieťach: