Môj účet
Prihlásiť sa
Menu

Kurkuma, Kurkumín (curcumin)

Kurkumín má pozitívny vplyv na funkciu kardiovaskulárneho systému, mozgu, pohybového aparátu a
celkovú vitalitu organizmu. Jeho účinná látka sa používa nielen v tradičnej čínskej medicíne, ale aj
Ajurvéda.

Pre koho je kurkuma vhodná?
Kurkuma má silné antioxidačné účinky, ktoré podporujú rozklad voľných radikálov, a tým zmierňujú
oxidačný stres. Kurkuma je vhodná pre tých, ktorí chcú podporiť detoxikáciu svojho organizmu a jeho
vitalitu. V prípade, že užívate lieky, ktoré ovplyvňujú zrážanie krvi, alebo trpíte ochorením žlčových ciest,
poraďte sa o užívaní kurkumy so svojím lekárom. Výživové doplnky s kurkumou nie sú určené pre deti a
tehotné a dojčiace ženy.

Účinky kurkumy
Kurkuma obsahuje vysoký podiel prírodných flavonoidov známych ako kurkuminoidy (hlavným z nich je
kurkumín). Kurkumín má priaznivý účinok na náš organizmus.
✅ Má silné antioxidačné účinky a podporuje odbúravanie voľných radikálov
✅ Zvyšuje tvorbu žlče a chráni pečeň pred toxickým poškodením
✅ Má protizápalový účinok
✅ Pomáha štiepiť tuky a znižovať cholesterol
✅ Skúmali sa jeho protivírusové, protiinfekčné a protirakovinové účinky
✅ Má potenciál v podpornej liečbe neurodegeneratívnych ochorení (napr. Alzheimerovej choroby)
Alzheimerovej choroby).

Ako používať kurkumu?
Odporúčané denné množstvo kurkumy zatiaľ nie je stanovené. Odborné štúdie však naznačujú, že 500 až
2 000 mg kurkumínového prášku alebo 150 až 250 mg kurkumínu denne je prospešné a bezpečné.
na každodenné užívanie. Vždy sa riaďte odporúčaniami výrobcu.

V našom internetovom obchode nájdete výživové doplnky s vysokým obsahom účinných látok kurkumy. V ponukemáme aj produkty vyrobené z úplne prírodných surovín a spĺňajúce vegánske a bezlepkové zásady.

Zobraziť viac
Zobraziť menej
Zobraziť viac
Zobraziť menej
Filtry
Zobrazené 14 produktov
  • Značky
  • Príznaky
  • veľkosť balenia
Upresniť filtre
Zoradiť podľa: